KEBANGKITAN EMPAYAR AHLI SUNNAH OLEH ABUYA



Syiah dan Wahabi dah mempunyai empayar mereka. Syiah dan negaranya di Iran sebagai pusat, kemudian Syria, Iraq dan Lubnan. Negara-negara Teluk adalah dibawah pengaruh mereka. Wahabi berkuasa di Saudi dan rata-rata negara Islam di dunia berpegang kepada ajaran Wahabi. Kedua-duanya sudah menjadi empayar hampir seratus tahun. Kini sudah tiba masanya, era kejatuhan empayar mereka.



Kerajaan Saudi di era kegemilangan mereka, mampu mencatur ummat Islam mengikut selera mereka kerana Haramain di bawah mereka. Mereka sesuka hati boleh merubah tarikh-tarikh penting Islam seperti mengawalkan atau melewatkan puasa, juga mengelakkan berlakunya Haji Akbar. Tapi kini mereka sudah cukup lemah. Mereka tak boleh mengelaknya lagi. Sudah tiba era kejatuhan mereka.

Syiah pula sedang berada dikemuncak kegemilangannya. Sekarang Yahudi sedang beri laluan kepada mereka untuk menghina sehina-hinanya Islam dan ummatnya. Mereka menggunakan seluas-luasnya laluan yang diberikan oleh Yahudi. Dan 90% di Saudi adalah dikuasi Syiah. Tujuannya ialah untuk mendapatkan Haramain. Sekarang kekejaman mereka berleluasa! Lihatlah di Syria dan Iraq! Ratusan ribu Ahli Sunnah dibunuh dengan kejam! Kalau sesiapa bernama Sahabat selain Ahlul Bait, akan dibunuh diketika itu juga. Kalau mereka ialah wanita, sebelum dibunuh, dirogol dahulu!

Tidak cukup dengan itu, oleh kerana darah Sunni adalah halal bagi mereka, maka mereka memaksa tahanan-tahanan mereka mengakui Tuhan selain Allah! Ini adalah realiti yang berlaku sekarang di Timur Tengah! Lihatlah di Iraq, Amerika masuk menjatuhkan Saddam dan menyerahkan Iraq kepada Syiah untuk dikerjakannya ummat Islam di sana. Tapi apa yang berlaku kepada negara yang memang Syiah adalah penguasa?! Di Syria, Amerika berlepas tangan. Alasannya ialah itu hasil kuasa veto dunia. Yang sebenarnya memang itulah rancangannya, menggunakan Syiah untuk menghancurkan ummat Islam!

Sebelum ia diperangi Imam Mahdi, ia dah dapat dilemahkan oleh Abuya. Kerajaan Malaysia dan Asia Tenggara dikala era revolusi, tak mampu menghalang syiah utk masuk mengembang pengaruhnya. Tetapi Abuya diketika itu telah terang-terangan menentang syiah! Bahkan ditulis buku, dan disebarkan melalui media elektronik diketika itu. Sedangkan diwaktu itu, ulama-ulama rasmi atau swasta tidak bersuara langsung dalam hal menghalang pengaruh revolusi syiah. Ini adalah sejarah yang tercatat dan tak boleh dinafikan!

Sekarang jemaah Abuya yang menjadi harapan Ahli Sunnah Wal Jamaah telah bertapak di pusat terkuat wahabi, iaitu di Haramain! Pengaruh syiah yang telah menguasai 3/4 Timur Tengah pun tak mampu menghalang! Ini adalah era kebangkitan Ahli Sunnah Wal Jamaah yang diterajui oleh Abuya dan Imam Mahdi. Model Islam sebenar sedang dibangunkan semula di bumi Haramain. Islam takkan kalah lagi. Ia akan kembali gemilang dan menguasai seluruh pelusuk dunia!

Popular posts from this blog

APA ITU PANJI-PANJI HITAM?

SIAPAKAH NUR MUHAMMAD?

APA ITU JIHAD FISABILILLAH?