KEBANGKITAN ISLAM KEDUA MELIBATKAN KEJADIAN AJAIB DAN HAL-HAL GHAIB.

Perjuangan Abuya ini memang ajaib. Kerana terjadinya segala macam perkara luar biasa yang melibatkan alam ghaib di dalamnya. Kita senaraikan beberapa contoh membuktikannya. Ini kerana kata Abuya, perjuangan yang tidak mampu melibatkan kejadian-kejadian ghaib di dalamnya, maka ia bukanlah perjuangan kebenaran.

Ikhwan dan Asoib itu sangat pecaya dan yakin (beriman) dengan perkara-perkara ajaib dan ghaib. Tujuan kita bertapak di Haramain ialah, satu perjuangan mempersiapkan dan menunggu kezahiran Abuya dan Imam Mahdi. Sebagai mukjizat Nabi akhir zaman, karomah Imam Mahdi dan Pemuda Bani Tamim, mereka sebagai kuasa roh yang sedang ghaib, akan di munculkan Allah ke bumi untuk kebangkitan Islam sekali lagi. Kuasa karomah terbesar bagi Imam Mahdi. 

Dajjal dianggap Pope paling besar! Pope Benedict 16 yang meletakkan jawatan baru-baru ini sebenarnya menyerahkan kuasa kepada dajjal. Dajjal adalah ciptaan Allah yang diciptakan untuk menguji umat Islam, siapa yang betul-betul menjadikan Allah dan Rasul sebagai tujuan hidupnya.

Kebenaran Abuya antaranya ialah, Abuya dapat bangunkan model sistem kehidupan Islam yang pernah berlaku pada kebangkitan Islam pertama. Terbangunnya kampung-kampung dan bandar model yang menghidupkan kembali kehendak Allah dan Rasul. Dapat membuka Malaysian Town di seluruh dunia. Menjadikan Haramain sebagai pusat GISB sekarang, masyarakat antarabangsa boleh merujuk kita untuk mendapatkan gambaran kehidupan Islam di Malaysia. Model perjuangan Abuya dapat diterima oleh Timur dan Barat.

Model Islam yang diusahakan oleh Abuya bersama ahli jemaahnya dapat diterima baik oleh semua lapisan masyarakat, dari golongan bawahan, cerdik pandai, korperat dan golongan atasan. Pengalaman kita di Bumi Haramain sangat diterima oleh semua lapisan masiyarat dan pelbagai bangsa yang sempat ditemui.

Tentu kita terfikir, betapa ajaibnya ciptaan Tuhan kepada Abuya ini. Memang Abuya ada berkata, seajaib-ajaib ciptaan Tuhan ialah mencipta orang yang paling bertaqwa iaitu Rasulullah S.A.W. Bagindalah makhluk ciptaan Tuhan yang paling menakjubkan, dibanding dengan seluruh ciptaan yang lain-lainnya. Terutama hati atau rohnya itulah yang paling hebat ciptaannya. Hatinya tidak seperti hati-hati lain, kerana tidak pernah terputus dengan Allah. Kini GISB dapat menghidupkan kembali model kehidupan sunnah Rasulullah S.A.W.

Memang sampai hari ini, walaupun di-ISAkan, dihancurkan jemaahnya, dan difatwakan oleh negara perihal ajarannya itu sesat, namun Abuya dapat melepasi semua itu dan dia masih selamat mengemudikan kapal perjuangannya ini. Abuya dapat kembali ke persada dunia dengan selamatnya.

Ia membuatkan tidak sedikit rakyat Malaysia terkejut besar dengan kejadian ini. Ramai yang berfikir, kalau begitulah liku-liku perjuangan yang Abuya mampu ciptakan, nescaya Abuya ada masa depan.

Sungguh! Di belakang Abuya ada dua orang Muhammad bin Abdullah. Pertama, Rasulullah S.A.W., kedua, Imam Mahdi Al-Muntazar. Kedua-duanya ghaib tapi tetap hidup di alam ghaib. Bahkan Imam Mahdi akan zahir ke dunia semula seperti turunnya Nabi Isa A.S.

Inilah keajaiban jemaah Abuya, dan perkara-perkara yang ajaib dan ghaib yang berlaku kepada jemaah kebenaran ini.

Popular posts from this blog

APA ITU PANJI-PANJI HITAM?

SIAPAKAH NUR MUHAMMAD?

APA ITU JIHAD FISABILILLAH?